søndag 21. september 2008

Kvardagsliv

Løye ka ein kan få seg te å gjer i nord-trøndelag. Den sista vegå har eg gjentatte gonger vore ude å gått tur på kveldstid.

Å ja, eg vett ka du tenke nå "Tur. Ka skjer?". Men ja, det stemme altså. Eg har gått tur. Den eine kvelden regna der te å me. Men ligavel så gjekk me ein liden kveldstur. Jepp. Du leste rett. Me. Eg har nemligt ikkje gått åleina desse kveldane, men hatt særs godt følge. Sjøl om der ikkje bler utveksla dei monge ord kan ein trygt sei at det heila dreie seg om familieplanlegging, om ongar å de så måtte fylla me.


Ka har så dette med kvardagsliv å gjera, gå tur (me følge) har jo ikkje akkurat vore ein del av min kvardag dei siste årå? Dokke som e øveraska (evt. skuffa), ta de me ro sivilstanden e i go behold.

Eg beklage å evt. måtta skoffa någen her (spesielt mor), men det har seg nemlig slig at sist vega så vende me av (tok bort) ein del grisungar frå sine respektive mødre. Desse mødre har den sista vegå vore svert aktive på kjærleiksfronten. Någe så har ført te at den ovennemnte turkamerat har mått ut å gå med (u)jamne mellomrom. . Om 3 månadar 3 veker og 3 dagar vil resultatet forhåpentligvis være ein drøss med slike som dette:

5 kommentarer:

Anonym sa...

E du ude og traske med ei PURKA!!!!

Loff, Loff. Du bler kje gifte av sånt!

Anonym sa...

årh... koss ska dette gå?=P eller har du d fint forsåtr eg.. d e bra!=D

Loff sa...

Kåre. Landbruksleksjon 1: Der e forskjell på sugga å råne. Det va rånen så gjekk tur for å få opp stemningå i grishuset.

Landbruksleksjon 2: Dette går onna kategorien nødvendig å dermed e de jobb.

Dette va me andre ord ein jobbrapport. Ikkje ein fritidsrapport. Fritidsrapport komme seinare.

Anonym sa...

Nå fekk du meg t å le her Loff! Eg venta på å lesa på nederste linja at du hadde fått deg dama... Men nei! Fillen...:) hehe...du komme t å ble heilt lige far!:)
Glede meg t å treffa deg igjen!:) ca 10 dagar t!!!

maria celine sa...

Hahaha :)
Du får vente på Silje heller. Ho har skrevet Val med hjerte rundt en helg i oktober...